Regulamin udziału w konkursie profilaktycznym dla uczniów klas I-VI
„Ja w sieci, Ty w sieci - bezpieczeństwo i zagrożenia”
- Organizatorem konkursu jest Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna, ul. Kościuszki 30, 39-400 Tarnobrzeg, tel. 15 847 94 10, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- zwana dalej Poradnią. - Celem konkursu profilaktycznego jest popularyzacja wśród uczniów wiedzy dotyczącej bezpieczeństwa i zagrożeń związanych z korzystaniem z Internetu.
- Konkurs jest jednoetapowy i indywidualny (uczniowie wykonują pracę samodzielnie
i indywidualnie). - Konkurs skierowany jest do uczniów klas I-VI szkoły podstawowej.
- Ustanowiono dwie kategorie wiekowe, w jakich będą rozpatrywane nadesłane prace:
- uczniowie klas 1-3 szkoły podstawowej.
- uczniowie klas 4-6 szkoły podstawowej.
- Konkurs skierowany jest do uczniów szkół podstawowych, które Poradnia obejmuje swoją działalnością.
- Informacja o konkursie zostanie rozesłana do wiadomości szkół podstawowych, których poradnia obejmuje swoim zasięgiem, a także na stronie internetowej poradni
i w mediach społecznościowych na profilu Poradni. - Karta zgłoszenia do konkursu wraz pracą nadesłane po terminie nadsyłania prac,
o którym mowa w ust. 16 pkt 10 niniejszego Regulaminu, nie zostaną uwzględnione
w konkursie. Prace niezawierające karty zgłoszeniowej lub innych elementów opisanych w regulaminie nie będą zakwalifikowane do konkursu. - Administratorem danych osobowych jest Poradnia.
- W ramach oceny prac zostanie powołana komisja konkursowa składająca się z min.
3 pracowników Poradni, którzy zostaną upoważnieni przez Poradnię do dostępu
do danych osobowych przetwarzanych w ramach konkursu. - Dla nagrodzonych i wyróżnionych w konkursie jego uczestników przewidziane
są nagrody rzeczowe. Dla wszystkich uczestników konkursu dyplomy. - Spośród nadesłanych prac w każdej z kategorii zostaną wyłonione trzy osoby, którym zostanie przyznane I, II i III miejsce. Możliwe także przyznanie w zależności
od decyzji komisji wyróżnienia. - Nagrody dla osób, które zajęły I, II, III miejsce lub otrzymały wyróżnienie
w konkursie odbierają rodzice/opiekunowie prawni za potwierdzeniem odbioru
z Poradni, po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu ich odbioru, w terminie
14 dni od ogłoszenia wyników konkursu. - Dyplomy dla wszystkich uczestników odbierają rodzice/opiekunowie prawni
za potwierdzeniem odbioru z Poradni, po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu ich odbioru, w terminie 14 dni od ogłoszenia wyników konkursu. - Prace konkursowe i ich temat wraz z imieniem i nazwiskiem, szkołą i klasą dziecka, które jest autorem pracy mogą zostać umieszczone na stronie internetowej Poradni pod adresem: http://www.poradnia.tarnobrzeg.pl. Prace nagrodzonych oraz wyróżnionych oraz ich tematy wraz z imieniem i nazwiskiem, szkołą i klasą dziecka, które jest autorem pracy, zostaną opublikowane na stronie internetowej Poradni pod adresem: http://www.poradnia.tarnobrzeg.pl.
- Pozostałe informacje i warunki organizacyjno-techniczne oraz terminy udziału
w konkursie: - Temat pracy: „Ja w sieci, Ty w sieci - bezpieczeństwo i zagrożenia”.
- Forma: plakat minimum A4, postać tylko cyfrowa (elektroniczna) – zdjęcie w wysokiej jakości w formacie JPG (wykonane aparatem, telefonem, zeskanowane)
- Technika wykonania: dowolna.
- Każdy plakat powinien posiadać temat (hasło/ motto/ można posłużyć się także cytatem).
- Jeden uczeń może zgłosić jedną pracę.
- Zgłoszenia na konkurs dokonuje rodzic/opiekun prawny uczestnika konkursu.
- Forma zgłoszenia pracy: praca konkursowa - zdjęcie (dobrej jakości) samej pracy, wraz z uzupełnioną karta zgłoszeniową zawierającą dane osobowe rodzica/opiekuna prawnego (zał. nr 1) oraz zgody na przetwarzanie danych i publikację pracy i danych osobowych (zał. nr 3). Należy zapoznać się z treścią klauzuli informacyjnej
o przetwarzaniu danych osobowych (zał. nr 2) – jednak nie ma obowiązku jej podpisywania i załączania do karty zgłoszenia, gdyż oświadczenie o zapoznaniu się
z klauzulą informacyjną zawarte jest w treści zał. nr 3 (oświadczeniach zgody). - Pytania można zgłaszać pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Termin ogłoszenia konkursu: do 15 grudnia 2020 roku.
- Termin nadsyłania prac: do 24 stycznia 2021 roku do godz. 23.59.
- Termin oceny prac i rozstrzygnięcia konkursu: styczeń/luty 2021 roku.
- Podanie informacji o zwycięzcach: do 13 lutego 2021 roku.
- Prace należy nadsyłać drogą e-mail na adres Poradni: pTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.